Nikon Imaging | Danmark | Europa

26-10-2020

Nikon styrker sin kundesupport i Norden

I Nikon har vi altid anstrengt os for styrke fotografers muligheder for at virkeliggøre deres kreative visioner. Uanset om det gælder innovation, bæredygtig fremstilling eller arbejdsmetoder, handler det til syvende og sidst om at stille den største mulige erfaring og fremragende service til rådighed for vores kunder. Med det som udgangspunkt skaber vi nu nogle få, men væsentlige ændringer, som ikke kun vil styrke vores lokale tilstedeværelse, men også vil gøre det lettere at komme i kontakt med Nikon.

Nikons eftersalgs- og servicerutiner handler i bund og grund om at muliggøre den tekniske support og den fremragende service, som vores kunder forventer. For at kunne vedligeholde og forbedre denne proces har vi taget den strategiske beslutning at lukke vores mangesprogede kundesupportteam i Sverige og i stedet tilbyde ekspertrådgivning på de enkelte landes lokale sprog gennem den højtuddannede stab hos vores autoriserede servicecentre i Norge, Danmark og Finland.

I Danmark er vi gået i samarbejde med DFA Service i København om at levere løbende kundesupport på dansk, og alle medarbejdere med kundekontakt er blevet trænet af Nikon i at levere det høje niveau af teknisk support på Nikon-produkter, som vores kunder er vant til.

Kontakten kan som før ske via www.nikon.dk eller mail service@dfaservice.dk eller Nikons kundesupport-telefonnummer 32 45 20 00.

"Gennem vores partnerskab med DFA Service bygger vi videre på den enorme viden, de allerede har om Nikons tekniske formåen, og dermed kan vi sammen fortsætte med at levere den bedst mulige tekniske support til vores forbrugere på dansk. Kunderne kan hurtigt få svar på tekniske spørgsmål på telefonen og via supportsiderne på Nikons danske hjemmeside," siger Tim Carter, Head of Service, Nikon Northern Europe.